Betty Barclay pure pastel lemon eau de toilette

17.05.2017

Nedávno sa na trhu parfémov objavila novinka od Betty Barclay pure pastel lemon. Mám v mojej zbierke parfémov aj pure style, samozrejme, že som musela mať aj túto novinku. Milujem citrusové vône a táto mi pekne sadla. Dostala som ju od manžela v 50ml veľkosti. Kúpil mi ju vo Fann parfumérii, kde dostal aj zľavovú knižku na leto a vzorku pánskeho parfému Gucci. Po streknutí vône pure pastel lemon sa krásne rozvonia po citróne a mandarinke, takže na jar a leto ako stvorená. Pripomína mi krásny slnečný deň. Cítiť je ju max 4 hodiny, jediná moja výhrada je, že je len toaletka. Keďže balenie je pomerne malé, môžem ho nosiť v kabelke.

Výrobca o nej píše:

Delikátne pastelové farby signalizujú príchod jari.

Ako lepšie by sa dalo privítať jar než formou delikátnych pastelových farieb! Sú nežnými predchodcami leta a každého dobre naladia. Jemné pastelové farby sú zachytené aj v dvoch sviežich kvetinových vôňach vyvolávajúcich pocit jarnej jemnosti a ľahkosti - Betty Barclay Pure Pastel Mint a Betty Barclay Pure Pastel Lemon.

Betty Barclay Pure Pastel Lemon je nežná esencia zostavená z čerstvých kvetinových a vláčnych krémových aróm. Je to vôňa pastelovej žltej farby slnka. Energické ovocné tóny mandarínky, citróna a zeleného jablka navodzujú žiarivú náladu už od počiatku. Transparentné kvetinové srdce tvoria lístky fialky, frézia a konvalinka v hravej súhre s tónmi hlavy. Vláčny základ zložený z krémovej ambry a santalu dotvára delikátny náznak pižma, ktorý vôni prepožičiava pudrový charakter.

Hlava: mandarínka, citrón, zelené jablko

Srdce: lístky fialky, konvalinka, frézia

Základ: santal, sušená ambra, pižmo

© 2017 Romana - všetko, čo ma baví
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky