CIEN antiperspirant EXTRA DRY 48h

17.05.2017

V minulosti som mala od Cien ružový a modrý antiperspirant, no odkedy som otehotnela, smrdí mi 3/4 kozmetiky. Tento som vyskúšala v Lidli len tak mimochodom pri bežnej prechádzke popri regáloch s kozmetikou. Prvé, čo ma na ňom opantalo je pekný dizajn. A po streknutí bolo rozhodnuté, že nič iné ako ho hodiť do košíka mi nezostáva. Krásna púdrová vôňa ( veľmi sa mi podobá na Nivea powder touch a na Dove antiperspirant), neobťažuje a nebije sa s mojím parfémom. Výrobca píše, že 48 hodín vydrží chrániť proti poteniu, zatiaľ som neskúšala nekúpať sa 48 hodín, ale celý deň určite vydrží chrániť proti poteniu. Bonusom je, že neobsahuje alkohol a pokožka naozaj zostáva jemná, nepodráždená a suchá počas celého dňa. Jediné, čo by som mu vytkla, že obsahuje hliníkové soli. Určite sa stane mojím dlhodobým nájomníkom mojej poličky s kozmetikou.

© 2017 Romana - všetko, čo ma baví
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky