Cien denný a nočný krém Q10

14.06.2017

S radosťou pridávam ďalší článok o kozmetike CIEN. Tento krát je to o krémoch Q10 denný a nočný. Prvým benefitom je ich nízka cena, ktorá sa vyšplhala okolo 2 €. Nedalo mi nekúpiť ich. Keďže mi ťahá na tridsiadku, sem-tam sa nájdu aj minivrásky na mojej pleti. Konzistencia krému je fantastická, hustá, ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva, čiže aj keď sa niekam ponáhľam - teraz je to pri 3 týždňovom bábätku na dennom poriadku, sú tieto krémy pre mňa výborné. Čo sa týka účinku Q 10 môžem po mesiaci používania povedať, že naozaj splnili svoju funkciu. 

Odporúčam a dávam 10 bodov z 10

© 2017 Romana - všetko, čo ma baví
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky